keskiviikko 11. helmikuuta 2015

ATC-vaihto Viltsun kanssa


Aloitettuani ATC-korttien tekemisen ja tämän blogin viime syksynä, olen löytänyt monia ihania 'askartelusiskoja'. Viltsu on yksi heistä. Hän oli jättänyt viestin blogiini jokin aika sitten ja ehdottanut ATC-vaihtoa. Lueskelin Viltsun blogia, ja pistin heti merkille että Afrikka -teema kiehtoo meitä molempia. :) Pyysinkin Viltsulta Afrikka-aiheiset yllärikortit. 

Viikko sitten olin lähdössä juna-asemalle kun huomasin, että postilaatikossa on Viltsun kirje. Olin sen verran malttamaton että otin kirjeen mukaan ja avasin sen jo asemahallissa...Sieltä löytyi kaksi ihanan persoonallista ja värikästä korttia, ja paljon mukavia extroja. :)Tykkään todella paljon piirretyistä ATC-korteista! <3 Kiitos Viltsu!  



Matka Afrikkaan
Afrikan savannilla



 Viltsulle lähetin seuraavat kortit: 


Avain pakoon

Kuningattaret

 Kiitos vaihdosta! :)





3 kommenttia:

  1. Ihanuuksia. Minä hurahdin atc-kortteihin kaksi vuotta sitten ja harrastus veikin koko käden. Upeita kortteja teet ja upeita myös Viltsun kortit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Tämä on kyllä tosi ihana harrastus, ja monipuolinen. Ja hyvä puoli myös se, että saa nopeasti työt valmiiksi, koska ovat niin pienikokoisia. Sen vuoksi kynnys kokeilla uusiakin tekniikoita on paljon pienempi.

      Poista
  2. Kuin myös, iloinen olen löydettyäni uuden atc-siskoni. ;) 2 v olen vasta itsekin atc.tä tiennyt olemassa olevan . innolla odotan uusia vaihtojamme. Harvoin teen piirtäen kortteja,mutta nyt tein.
    Afrikka on todellakin mielenkiintoinen ja upea kokonaisuus . Esim. Marokko värineen ja makuineen tai Kenia elämineen .

    VastaaPoista